ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Μπορείτε να πληρώσετε με οποιαδήποτε χρεωστική/πιστωτική ή paypal κάρτα,  αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται στο site μας.

2. Μπορώ να πληρώσω με την κάρτα μου στο Courier;

Αυτός ο τρόπος πληρωμής είναι αντικαταβολή και δεν υποστηρίζεται στο site μας.

3. Γιατί χρεώνονται μεταφορικά ενώ τα προϊόντα που έχω επιλέξει ξεπερνούν τα 49.00 ευρώ;

Τα μεταφορικά που θα χρεωνόταν εμφανίζονται μέχρι να συμπληρώσετε όλα σας τα στοιχεία, μόλις καταχωρήσετε και την περιφέρεια, τα μεταφορικά θα μηδενιστούν. 

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους αγαπητούς πελάτες μας ότι ενίοτε υφίσταται η προσφορά των δωρεάν μεταφορικών και η υπηρεσία αυτή δεν είναι μόνιμη.

4. Πρέπει να πληρώσω μόνο με κάρτα Eurobank;

Μπορείτε να πληρώσετε με οποιαδήποτε χρεωστική/πιστωτική κάρτα έχετε ή κάρτα paypal. Η ένδειξη της τράπεζας Eurobank υπάρχει για να γνωρίζετε ότι θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank cardlinks worldwide ώστε να κάνετε την πληρωμή της παραγγελίας σας. 

5. Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις γιατί η κάρτα μου δεν είναι Eurobank;

Όχι δεν υπάρχουν, στην μεταφορά χρημάτων μέσω κάρτας δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.

6. Είναι διαθέσιμο το προϊόν;

Αν το βλέπετε άμεσα διαθέσιμο και δεν υπάρχει η ένδειξη “εξαντλημένο” στην φωτογραφία του προϊόντος, τότε είναι διαθέσιμο.

7. Η τιμή είναι με Φ.Π.Α; Είναι η τελική τιμή; Ισχύει;

Όλες οι τιμές μας είναι με Φ.Π.Α. και είναι η τελική τιμή που θα χρεωθείτε για το προϊόν που θα παραγγείλετε.

8. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα σας;

Λυπούμαστε αλλά το κατάστημα μας λειτουργεί μόνο διαδικτυακά και δεν υπάρχει σημείο παραλαβής προϊόντων.

9. Αν παραγγείλω σήμερα πότε θα τα έχω;

Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται αυθημερόν αν επιλέξετε “Άμεσα διαθέσιμο” προϊόν και αν η παραγγελία σταλθεί μέχρι τις 14:00, και αποστέλλονται με courier με χρόνο παράδοσης από μία έως τρεις εργάσιμες ημέρες ή μεταφορική εταιρεία με χρόνο παράδοσης τους από 2 έως τρεις εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που επιλέξετε προϊόν από 1 έως 3 ημέρες διαθέσιμο η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό.

10. Θα έχω κάποια ενημέρωση για την εξέλιξη και την αποστολή της παραγγελίας μου;

Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας, θα σας στείλουμε email με τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής στα ΕΛΤΑ ή τον αριθμό δελτίου της αποστολής της μεταφορικής και τα στοιχεία επικοινωνίας της μεταφορικής.

Cart
Your cart is currently empty.